نرم افزار ارتباط گروهی BAND v4.5.1 برای اندروید
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار ارتباط گروهی BAND v4.5.1 برای اندروید


نرم افزار ارتباط گروهی BAND v4.5.1 برای اندروید

BAND یک برنامه نهایی ارتباطات گروهی گوشی و تبلت های اندرویدی است . این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در اجتماع سازمان یافته حضور داشته باشید و ارتباط خودتان را با گروه های که در زندگی شما مهم است حفظ کنید . به کمک این برنامه با هم ساخت یک فضای اختصاصی جوامع کوچک و بزرگ را تجربه و کرده و با یکدیگر درارتباط باشید . با استفاده از باند میتوانید فعالیت های خودتان را سازمان دهی داده و نظرات خودتان را برای دیگر افراد به اشتراک بگذارید . تیم های ورزشی و دوستان و اعضای یک باشگاه و غیره میتوانند یک گروه اختصاصی را برای خود بسازند تا در بستری امن و خصوصی باهم دیگر ارتباط برقرار کنند . شما در این برنامه میتوانید تا ۱۰۰ عکس را در یک زمان به یک آلبوم گروه موجود اضافه کنید .

ویژگی های اصلی نرم افزار BAND :

ساخت گروه های اختصاصی : گروه مورد مطالعه، تیم های ورزشی، همکاران و غیره با امکان سفارشی سازی کردن عکس روی کاور و ظاهر گروه بنابر سبک و سلیقه خودتان و دعوت از افراد برای پیوستن به گروه شما

اشتراک گذاری همه چیز : صفحه اصلی پایه برای گروه این اجزاه را به شما میدهد تا کاربران را همیشه داشته باشید تا با فعالیت های گروهی گروهتان حفظ شود . هر یک از اعضای گروه میتوانند متن ، عکس ، فیلم ، فایل های gif ، فایلهای PDF ، محل ، برچسب و فایل ها در Dropbox یا Google Drive به اشتراک بگذارند و در نظر سنجی های ایجاد شده نیز شرکت کنند .

اجماع آسان : شما میتوانید زمان های دیدار و یا انجام یک کار گروهی  را به کمک این برنامه بسیار سریع اعلام کنید

امکان چت و گفتگو : شما میتوانید با تمام اعضای گروه خود در تماس باشید و همه اعضاء می توانند متن ، عکس ، پیام های صوتی و برچسب در محیط چت به اشتراک بگذارند .

نسخه اندروید مورد نیاز:2.3 و بالاتر


خرید و دانلود  نرم افزار ارتباط گروهی BAND v4.5.1 برای اندروید






:: برچسب‌ها: نرم افزار ارتباط گروهی برای اندروید , برنامه چت و گفتگو , برنامه BAND , برنامه ساخت گروه , برنامه اشتراک گذاری ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: